Tag: als ik een ... was, was ik een ...

Ik kom tijdens mijn zoektocht naar leuke blogs regelmatig deze tag tegen, en hij sprak me meteen heel erg aan. Het leek me leuk om het zelf ook eens te proberen dus dat heb ik dan ook snel gedaan. Het resultaat? Dat kun je hier lezen!

Tumblr_mkfrhuqopt1rx2shgo1_400_large


Als ik een maand was, dan was ik Juli.
Ik ben geboren in juli, en ik hou ook al heel mijn leven van deze maand. Grotendeels omdat het dan vakantie is, maar ook omdat het meestal het heetst is.

Als ik een dag was, dan was ik zaterdag.
Lekker uitslapen 's ochtends, lekker laat gaan slapen 's avonds, en overdag vrij om te doen wat je wilt (als je ouders het toelaten natuurlijk). I love it!

Als ik een tijdstip was, dan was ik 01:00.
Ik ga heel erg graag uit, en meestal begint het plezier bij mij pas volledig om 1 uur omdat iedereen dan zat begint te worden.

Als ik een planeet was, dan was ik Pluto.

Als ik een zeedier was, dan was ik een dolfijn.
Ik ben dol op dolfijnen en vind het prachtige dieren!

Als ik een richting was, dan was ik Noord.

Fashion-girly-stuff-make-up-favim.com-217113_large
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een beauty kistje.
Het is altijd interessant om in andermans beauty stash te kijken dus leek het me wel leuk om een beauty kistje te zijn.

Als ik een vloeistof was, dan was ik vodka-redbull.
My favorite party drink!

Als ik een boom was, dan was ik een dennenboom.
Ik hou van de gezellige sfeer van kerst, en ze ruiken nog eens super lekker ook!

Als ik een gereedschap was, dan was ik een zaag.
Want zagen, daar ben ik goed in!


Als ik een bloem was, dan was ik een cherry blossom.
Ik vind het gewoon super mooie bloemen.

Als ik een weersoort was, dan was ik tegenwind.
Ik ga nooit meteen akkoord en kan heel erg in je weg staan als ik niet tevreden ben.

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano.

Als ik een kleur was, dan was ik lichtroze.

Als ik een emotie was, dan was ik zelfzeker.
Veel girls hebben erg veel complexen en voelen zich zeer onzeker, maar daar heb ik geen last van. Natuurlijk vind ik mezelf niet perfect want dat is niemand, maar over het algemeen ben ik best tevreden over mezelf.

Als ik een soort fruit was, dan was ik een watermeloen.

Als ik een geluid was, dan was ik de zee.
Als bewoner van de kust ga ik elke zomerdag naar het strand. Ik hou ervan om rustig te zonnen met het geluid van de golven op de achtergrond. Dit geluid laten me denken aan de zomer (oh, de zomer! <3).

Als ik een element was, dan was ik vuur.

Als ik eten was, dan was ik lekkeeeer! ;)

Tumblr_luq1jcvtwd1qd03ivo1_500_large
Als ik een auto was, dan was ik een volkswagen busje.
Ik heb mijn vrijheid nodig, en dit zijn de perfecte road trip busjes naar mijn mening. Ze zijn super schattig en doen me denken aan hippies.

Als ik een plek was, dan was ik een shoppingcentrum.
Als shopping addict spreek het vast wel voor zich waarom ik dit gekozen heb. Ik hou ervan om uren rond te dwalen in shoppingcentrums. Er is zo veel te zien!

Als ik een stof was, dan was ik zijde.

Als ik een smaak was, dan was ik zoet.

Als ik een voorwerp was, dan was ik een mobieltje.
Ik kan niet zonder mijn mobieltje, het is mijn beste vriend en ik ben er gek op!

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een kapsel.

Tumblr_mk8euesosl1s6juyzo1_500_large
Als ik een liedje was, dan was ik zeker en vast van A$AP Rocky.
A$AP is mijn favoriete rapper samen met Lil Wayne, Drake en Kid Ink. Ik ben gek op al zijn muziek, dus een keuze maken kan ik gewoon niet.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar pumps.

Dat was het alweer, hopelijk vonden jullie het leuk. Je kan de tag altijd overnemen om ook te doen op je blog, ik raad het zeker aan want het is zeer tof!

2 opmerkingen: