L'Oreal CC cream testers


Hou jij er net zoals mij van om gratis samples te bestellen, en word je helemaal gek als ze eindelijk aankomen? Wel, dan heb ik goed nieuws voor je, ik heb namelijk een nieuwe sample gevonden van het bekende make-up merk L'Oreal Paris, namelijk de Nude Magique CC cream. Kijk snel verder!
De eerste vraag die in jullie opkomt, is vast "CC cream, wat is dan dan?". Wel, daar zal ik eens snel antwoord op geven! Je kan het het beste omschrijven al verzorgende make-up. Het verzorgt je huid waardoor je gaat stralen, én daarbij corrigeert hij oneffenheden en vlekjes. CC staat dan ook letterlijk voor Color Correction.

Je kan kiezen uit drie varianten, namelijk 'Neurtalises Redness', deze zou roodheid moeten verminderen, 'Revives Tired Skin', die zou dan weer de vermoeide huid opfrissen en ook werkt als foundation, en ten slotte nog heb je nog 'Transform Dullness', welke een bleek ongezond kleurtje er stukken beter uit laat zien. Ik heb gekozen voor de tweede, omdat deze het best bij me past. Welke wil jij? Je moet alleen op registreren drukken, je gegevens invullen en je bent klaar.


Ik heb het nog niet ontvangen, maar zodra hij in mijn brievenbus ligt, ga ik hem voor jullie reviewen. Ze zeggen dat het ongeveer 2 maanden duurt vooralleer hij geleverd wordt, maar geduld is een schone zaak!

Klik hier om te bestellen

15 opmerkingen:

  1. Twee maanden, ik zou echt doodgaan, ik zou elke dag opnieuw in de brievenbus kijken, elke dag opnieuw, waarneer komt hij aan denken AHAHA. Ik ben echt gek. :c

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heb ik ook hoor, en als ze dan eindelijk aankomen is mijn dag helemaal super en loop ik non-stop te lachen, haha!

      Verwijderen
  2. zitten er verder geen verzendkosten aan dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Don't get your hopes too high. Ik heb de groene en oranje versie getest en urghhh... ik kan gewoonweg niet begrijpen wat het L'Oréal team dacht toen ze dit uitbrachten. Wat een rotproduct, total fail! Sorry om je enthousiasme wat te ondermijnen, hopelijk werkt hij voor jou wel. Maar mij laat hij er uit zien als een wortel - no kidding - en zorgde voor de ergste break outs die ik ooit al heb gehad.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geloof er ook niet zo erg meer in, heb al heel wat slechte reviews gezien in tussentijd. Schijnt dat hij echt helemaal oranje is...

      xoxo

      Verwijderen
  4. Ik doe niets met make-up (ooh naturel)

    maar echt coole Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem besteld, thanks !
    xoxo Fame.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kun je dat bestellen? En waar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.loreal-paris.co.uk/cc-cream/sample-login.aspx?utm_source=fbk&utm_medium=social+organic&utm_campaign=fbpost250313nmsample

      Verwijderen
  7. Ahn oeie, srry, heb het al gezien :S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He, heb je Revives Tired Skin gekocht? Daar staat toch vanboven 'oranje' op. Zou het niet daarvan kunnen zijn dat je een oranje huid krijgt?

    P.S. ik heb de laatste besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb al vaak gelezen dat ze allemaal oranje zijn, en totaal niet aan te raden. Ik wil het alleen eens testen :)

      Verwijderen