Tag ✿ I love summer!


Als er iets is waar ik vrolijk van word, dan is het wel de zomer. Wie houdt er nu niet van? Vrolijke jurkjes en shortjes, vakantie, strand, ijsjes, cocktails, zongebruind kleurtje en bikini's, here I come! Ik kwam deze zomer tag tegen op heel wat blogs en het leek me wel leuk om dit zelf ook eens te doen.



Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
De laatste tijd ben ik nogal into de opvallende kleurtjes, vooral roze tinten. Ik ben helemaal weg van het koraalroze, maar mintgroen vind ik ook nog altijd super.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
In de zomer vind ik het onhandig om lipstick of lipgloss te dragen. Die gaat al snel plakken en dat vind ik gewoon niet prettig als het zo warm is. Ik gebruik dan liever labello, maar als ik toch een kleurtje opdoe zal het Catrice colour 020 Maroon worden, mijn all time favorite.

Laat je favoriete zomerjurkje zien.



Sorry voor de onduidelijke en slordige foto, ik voelde me niet zo goed en had niet veel tijd. Dit jurkje kocht ik vorig jaar in Spanje en ik ben er nog steeds gek op. Binnenkort ga ik zomer shoppen en dan ga ik waarschijnlijk heel wat nieuwe jurkjes kopen, maar momenteel is deze nog steeds mijn favoriet.

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Dat zal zowiezo mijn nieuwste zonnebril van de New Look worden. Hij is groot en heeft studs aan de zijkanten, helemaal mijn ding dus. Ik kan echt geen zonnebril missen als er een felle zon schijnt aangezien ik bij het minste beetje zonlicht mijn ene oog ga toeknijpen. Veel mensen denken dan dat ik naar hen knipoog, wat voor gênante situaties kan zorgen...

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Ik weet nog niet zo veel van de trends deze zomer, maar ik heb wel al heel erg leuke spulletjes gespot bij de H&M. Ik ben vooral gek op de crop tops en de statement kettingen. De gekleurde mascara vind ik trouwens écht geen leuke trend. Het is gewoon niet mijn ding...

Ablagebox - Yasemin Aycicek - Picasa-Webalben

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Eerlijk gezegd brand ik zelden kaarsen, zeker niet tijdens de zomer. Ik vind het wel iets leuks hebben, maar eigenlijk doen wij daar thuis niet aan. Best raar, aangezien ik gefascineerd ben door alles wat met rook en vuur temaken heeft. Als ik dan toch eens een kaars zou branden wordt het waarschijnlijk een geurkaars, liefst aardbei of kokos.

Wat is je favoriete body spray en parfum?
De body sprays van The Body Shop vind ik altijd wel leuk, net zoals die van Yves Rocher. Op gebied van Parfum betrap ik mezelf er de laatste tijd meer en meer op dat ik telkens naar die van The Master Perfumer, namelijk Rose. Een echte budget-topper!

luxury | Tumblr

Hoe is waar jij woont zomers het weer?
Ik woon in Blankenberge, aan de kust van Blankenberge. Hier is het af en toe écht mooi weer, maar vaak is het wel wat frisjes. Waar ik wel van baal is die zeewind die zowat altijd aanwezig is, maar ik mag niet klagen. Er zijn namelijk erg veel voordelen aan het feit dat ik op 5 minuten van het strand woon verbonden. ;)

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Geen school, geen huiswerk, lekker laat slapen, ... Ik kan er nooit genoeg van krijgen. Maar ik vind het toch wel het allerfijnst om met vrienden op een terrasje of aan het stand te gaan chillen. Laat de zomer maar komen!

drinks | Tumblr

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Ik ga niet echt op reis deze vakantie, alleen maar een weekendje naar Londen met ons gezin. Voor de rest neem ik een vakantiejob bij een kledingzaak in de stad en ga ik erg vaak naar het strand gaan met vriendinnen. Ook ben ik van plan naar veel feestjes en festivals te gaan, yay!



Wat zijn jullie plannen voor deze zomer?

10 opmerkingen: